Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van irma sluis - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van irma sluis - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: irmavandesluis

Blijf op de hoogte en volg irma

29 September 2011 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,hier een berichtje en nog wel gelijk de eerste dag.(dit geeft geen garantie voor de toekomst)
In het vliegtuig weer heerlijk geslapen. gewoon zoals altijd vastin coma!
De busrit naar ko san raod kan ik mij weer heel goed herinneren niets coma gewoon drie uur lang de bus aan de binnen kant mogen bewonderen. de volgende keer neem ik weer gewoon lekker luxe een taxi.

Het zoeken naar een bed ging prima heb de eerste gelijk genomen het was toen half 7 in de avond en mijn lampje was aardig uit. ik lig op een houten planken bed maar geenbed bugs dus heerlijk.

Vandaag de hele dag door bangkok gelopen eerst mijn ticket gewijzigd, dus voor degene die bang was dat ik niet meer terug zou komen jawel hoor en wel 28 maart om 09.20 sta ik weer in amsterdam. ( gelukkig duurd dit nog even) toen was het scoren van een motor aan de beurt, ik kan jukkie vertellen zowel huren als kopen is hier in bangkok onmoggelijk!
in 1 motorzaak kwam ik een heel eind had er al 1 mondeling gekocht deze zou voor mij aangepast worden met een groot ijzeren frame aan de achterkant, het slot al in mijn handen en de helm al op mijn hoofd gaan met die banaan dacht ik! Maar toen ik hem wilde betalen kwam het probleem van overschrijven weer om de hoek kijken en het blijkt dus onmoggelijk een motor als toerist hier te kopen als je geen thai,s adres hebtstond ik eind van het liedje nog met lege handen en een helm op mijn hoofd!

Dus nu maar een busticket gekocht naar poipet ( grens thailand,cambodia) hier steek ik per voet over en hoop direct in cambodia een huur motor te kunnen vinden het is niet anders! gelukkig duurd de bus maar 4 uur zeggen ze het zal mij benieuwen ik vertrek in ieder geval morgen ochtend 7 uur! Wordt dus vervolg

  • 29 September 2011 - 17:33

    Ellen En Berrie De J:

    Hoi Irma fijn nu al wat van je te horen.Ik was vanmiddag voor mijn wekelijks bezoek bij Ben.Het eerste wat hij vroeg is:heb je al wat van Irma gehoort.Nu wel dus.Lekker temperatuurtje hoop niet dat je veel muggen krijgt.Kijk uit naar je volgende bericht.dikke xxx van ons beide

  • 29 September 2011 - 22:12

    Sana :

    Hey,
    Eindelijk is het dan zo ver je bent in Bangkok. Het is echt super om wat van je te horen. Wel jammer dat je nog niet aan een motor kan komen, dat zal jou kennenden snel opgelost zijn. Nou geniet van elke seconde en laat weer snel wat van je horen.

    Veel liefs, Sana

  • 30 September 2011 - 07:47

    Madelon!:

    Irma, wat spannend allemaal! Beetje jammer van je motor, maar hee! Komt vast wel weer goed in Cambodja! Take Care and have a lot of joy! En mooie datum om weer lekker terug te zijn in NL, perfect die 28 maart;) groetjes Rachid en Madelon

  • 30 September 2011 - 10:10

    Stephanie:

    Hee Irma! Wat gaaf! Jammer van die motor. Ik blijf lezen, interessant en leuk! Heel veel plezier en geniet!

    Groetjes,
    Stephanie

  • 30 September 2011 - 13:31

    Mink En TANJA!!!!!!!:

    Vrijdag 30-09 14.37
    AAAAAAAler liefstse irme ( slijm slijm) , hier is 30 graden, help! wij vonden het heel leuk om je verslag te lezen. we verwachten er nu wel zeker wel 2 per dag.logisch toch.Jammer van je motor .misschien lukt het in een ander land. je zult geduld moeten hebben.!!!!!!!!!!!!!!!HEB GEDULD!!! Je bent net pas bezig.Maar..........zakt oooooit de moed je in de schoenen,ga dan maar een poosje op je hoofdje staan.Hahahahahihihihi Kus en DIKKKKKKKKKKKKKe knuf van mink en tanja en walter en anton en de rest .tot later.........ps doe voorzichtig.


  • 30 September 2011 - 14:28

    Lydia :

    Haa meissie,

    Wat fijn om wat van je te horen zodat we weten dat je gezond en wel aan bent gekomen. Ben benieuwd wat je gaat verzinnen ivm. de motor. Maareh... jou kennende komt dat helemaal goed!
    Tot de volgende keer XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

irma

Actief sinds 10 Aug. 2011
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 45455

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 11 Maart 2015

De bosbewoners gaan op pad!

27 September 2011 - 28 Maart 2012

een half jaartje lekker niets moeten!

Landen bezocht: