filmpje water siem reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van irma sluis - WaarBenJij.nu filmpje water siem reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van irma sluis - WaarBenJij.nu

filmpje water siem reap

Door: irmavandesluis

Blijf op de hoogte en volg irma

16 Oktober 2011 | Cambodja, Khett Siem Reab

hoi allemaal,
effe een snelle update: ik ben in siem reap en de hele plaats staat onder water!Mijn motor en schoenen zijn nu wel weer schoon hier door! zelf zit ik in een hotelletje op de tweede verdieping. ik hou jullie op de hoogte en voor de rest is er niets aan de hand.

• 16 Oktober 2011 - 08:24

Ellen:

Hoi irma net thuis van Malta en was dus snel op zoek naar je berichtjes en daar was ze dan.
    Was de eerste verdieping niet goedkoper hahahaha.Je maak weer van alles mee.dikke xxx berrie en ellen

• 16 Oktober 2011 - 09:36

Bertus:

hi hi ...en als je dan niet van vissen houdt...
    broertje

• 16 Oktober 2011 - 13:20

Opa Van De Sluis:

hallo irmahier is pa wij hebben minder water dan jij groetjes van moeders en pa.
    wij zitten te wachten op 1 april !!

• 16 Oktober 2011 - 20:35

Mink "_" :

Hoi Kippie!
    Alle kippies zwemmen in 't water, tralalalaliere. tralalalalare. ( liedje
    van de kleuterschool, maar dan met eendjes) !!Je vader wacht op 1 april, maar jij hebt nu al een kikker in je bil.kwakkwak. Maar nu even genoeg met die onzin.Ik was blij,iets van je te lezen en een filmpje te zien. Ik volg 't wel via de media, maar dat is natuurlijk niet plaatselijk. PS kom je in geld nood? Begin dan een zaakje in waterbedden( hoef je niet te vervoeren op en brommer en water genoeg)hihi huggy

• 16 Oktober 2011 - 20:49

Petra Martens:

Hoi Irma ik kreeg van Ellen deze site door leuk om je zo te volgen.
    Prachtig die mooie foto's.
    En geniet maar lekker van je reis.

xxx Petra en Cor

• 16 Oktober 2011 - 20:56

Jo:

Meid, wat ben je lekker ondernemend bezig. Ik heb het momenteel gewoon druk met de reisverslagen lezen. Lies en Wim zijn nu in St. Tropez op weg naar Afrika. Gon en John al 3 jaar inmiddels onderweg en jij bent lekker in Azie aan het toeren. Rob doet een motortoertje in Amerika. Wat een vrijheid en een blijheid. Pas goed op jezelf! dikke kus van Jo

• 17 Oktober 2011 - 11:11

Betul :

Wat leuk irma!
    K heb je foto's bekeken, wat ben ik jaloers!
    veel plezier nog en pas goed op jezelf!
    Dikke kus,

Betul Bal

• 17 Oktober 2011 - 15:30

Annelies En Wim:

hey irma, zo te lezen heb je het prima naar je zin ! Leuke verhalen en mooie fotos zeg, helemaal super. Machtig dat je toch nog een "fiets" te pakken hebt gekregen, is gewoon lekker je eigen vervoer bij je te hebben en te gaan en staan en stoppen wanneer jij dat wilt.

Super veel plezier nog !

tot schrijfs